Translate

marți, 6 septembrie 2011

Ulei de masaj erotic :)


Se stie ca uleiurile esentiale au un foarte mare potential de a accentua dorinta sexuala. Si pentru ca foarte multa lume ajunge pe blog cautand astfel de combinatii, m-am gandit ca niste sugestii n-ar strica:

Sursa
Ulei de masaj pentru ea:

- 10 ml ulei vegetal (jojoba, migdale dulci, cocos)
- 2 picaturi absolut de iasomie
- 2 picaturi ulei esential de trandafir 
- 3 picaturi ulei esential de lemn de santal
- 2 picaturi ulei esential de ylang-ylang




Ulei de masaj pentru el:

- 10 ml ulei vegetal
- 2 picaturi ulei esential de salvie
- 2 picaturi ulei esential de piper negru
- 3 picaturi ulei esential de lemn de santal 
- 2 picaturi ulei esential de ylang-ylang 

Alte uleiuri esentiale ideale pentru cresterea libido-ului: benzoina, bergamota, ghimbir, iasomie, lemn de santal, melisa, mirt, neroli, patchouli, palmarosa, petitgrain, piper negru, salvie, scortisoara, trandafir, vetiver, tamaie, ylang-ylang.

Le puteti folosi in uleiurile de masaj, in lampa de aromaterapie din dormitor, in parfumarea lenjeriei de pat (asta e partea mea preferata :)



4 comentarii:

Buna Diana,
Matei Gabriela ma numesc si in urma concursului desfasurat pe "sfatulzilei.ro" ai ales cativa concurenti carora le vei acorda 10 % reducere la prima comanda. Ma bucur sa fiu unul dintre ei. As vrea sa comand "Inception" la 15 ml - 39 lei pret afisat pe breslo.ro. Am vrut sa fac comanda dupa breslo, dar ma enerveaza cu inregistrarea la ei pe site...sau n-am avut eu prea multa rabdare, oricum m-am hotarat sa fac comanda aici.
Imi poti scrie pe mail: matei_gabriela26@yahoo.com pentru a-mi spune detalii despre livrare.
Multumesc.

Uleiurile ajuta foarte mult in crearea unei atmosfere propice relaxarii si au efect afrodisiac. Sunt foarte binevenite in cadrul unui salon.

Ma intereseaza daca exista un ulei care intra in corp si nu lasa pielea unsuroasa...stii vreunul?

@Nirvana: uleiul de jojoba :) Contine lipide asemanatoare cu sebumul uman ceea ce il face foarte usor asimilabil.