Translate

miercuri, 20 aprilie 2011

Homemade furniture polish


Nu stiu ce faceti voi zilele astea dar eu bat covoare, sterg praf, lustruiesc, curat, spal, etc. Ca doar asa-i sade bine unei gospodine, nu? :)) Si din tot tacamul asta de treaba, cel mai groaznic mi se pare stersul prafului de pe mobila si lustruirea rafturilor. Bleaaaah ! Caaata chitibuseala ! 
Pana acum ceva timp, curatam si lustruiam cu ceva polish unguresc pe care mama il cumpara de cand ma stiu dar de la o vreme mi se pare extrem de intoxicant si nu-l mai suport. Miroase foarte puternic si pur si simplu ma inneaca. Drept urmare, am gasit o solutie ge-ni-a-la !

Se iau aprox 15 ml ulei/ceara de jojoba in care se pun cam 5-7 picaturi ulei esential de portocala/menta/lime/ylang-ylang (ce vreti voi), se amesteca bine si gata-i furniture polish-ul. All natural and handmade.  

Spor la treaba !

4 comentarii:

Salutare, acum am descoperit blogul tau, cautand ceva bio.

De fapt acum vreo 2 ore, dar intre timp am mai citit ceva si am revenit si pe blogul tau, in miez de noapte.

Am dat cu nasul si prin articolele tale din lunile trecute, mi-a placut ideea cu parfumuri 100% naturale.

Am citit si ce-ai zis tu cu samponul prin martie si pt. ca te ocupi cu parfumuri, poate ai vreo idee, de ce cand aveam vreo 18 ani(acum am 30 si ceva) ma spalam doar o data la 3 saptamani pe cap si statea parul minunat, n-aveam nici o problema. Acum la fel ca si tine, trebuie sa ma spal de cel putin 2 ori pe saptamana, dar nu pot ca am avut sinuzita!Si ma oftic sa-l vad cum se pleosteste in 3 zile de parca nu l-am spalat de 2 luni.

Oare nu cumva pun producatorii ceva care sa te oblige sa-l speli frecvent ca sa le cumperi produsele?

Ia te rog fa rost de o sticluta de sampon romaneasca din 1980-1990, si studiaza ingredientele, poate reusesti si faci si sampoane 100% naturale, eu as cumpara unul!

Da, este posibil sa ai dreptate cu sampoanele. Momentan nu am timp si resurse necesare sa am apuc de sampoane naturale dar poti gasi pe site-urile bio sau la fetele care muncesc acasa (le gasesti pe breslo.ro)

Exemple: biobunatati.ro, kzarinne.ro, sideris.ro

Buna, Amelie! Am citit despre parfumurile tale pe diferite bloguri, mi se par interesante si atragatoare. O intrebare am, crezi ca e posibil sa pui pe breslo un set de mostre, asa incit cine vrea sa le testeze (adica eu :) ) sa poata face asta? Eu sunt innebunita dupa parfumuri speciale si dupa cumparaturi blind, recunosc, insa incerc sa devin mai rationala si sa iau cantitati mai mici, sa le pot folosi in viata asta :) Multumesc si inspiratie sa ai!

Buna, am descoperit intamplator acest blog si vreau sa spun ca sunt incantat de ideea cu parfumuri naturale. Si eu am aceasta pasiune dar eu vreau sa merg mai departe adica sa-mi creez propriile extracte folosind in principal metode traditionale si anume metoda enfleurage, cu ajutorul careia se obtin cele mai fine esente. Anul trecut am obtinut o cantitate foarte mica de esenta de crin regal (lilium regale- nu este cel care se gaseste in florarii) prin aceasta metoda, mirosul era proaspat, misterios, luxuriant, aldehidic asemanator cu chanel 5 dar mult mai complex, adanc si armonios. Problema cu esentele florale naturale este ca sunt foarte volatile si cei mai buni fixatori sunt sintetici (ambroxan, galaxolide, tonalide, ambretolide etc.) De aceea cred ca ideea cu 100% natural este un pic mai dificila.